sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Heipudeeei!

Nyt on tapahtunu vähä kaikenlaista... Mä en jaksais ees tässä selittää mut nyt on menny vähä huonommin. Vähä liikaa stressiä kaikista, koulusta, ja mietin vanhoja aikoja ja miten kaikki oli paljon paremmin... Voiski palata siihe aikaan, ennen ku alko koulu ja ennen ku kusin omat asiat nii pahasti ja tein nii ilkeesti muille ihmisille.. Oon tyhmä. Olen vitun tyhmä. Mut hei, positiivisesti ajatellen mä oon vielä aika nuori, nii kerran sitä vaa ollaa nuorii et sillä mullon lupaa tehä tyhmii asioita? Tosin ei se oikeuta et mä kusen mun elämän ja nii ees päi... Mutta jaa. Rupesin kattoo vanhoi kuvii ja rupesin ikävöimään :cc

pääsin joskus lehtee :DD
R.I.P Koltti...<3



Blå :)

Mamma <3

Oltii joskus keittiöntunnilla Mintun kaa XD <3

Mellu :)
Asiasta positiivisempaan, oon mä tutustunu muihinki ihmisiin, hyviin ihmisiin, ihaniin ihmisiin :--) et siinänsä ei kyllä voi hirveen huonosti mennä. Muutama ihminen tällä hetkellä jotka mua pitää pystyssä ja jotka tukee mua ja lohduttaa ja nii ees päi :). Tiiätte ketkä te ootte, jos luette nii kiitos :3 <3

ERITTÄIN vanha kuva mutta jaa, pointti pysyy :)
Hiusten väri on muuttunu, punanen ei sitte kestänykkää pitkää :DD oli se pari viikkoo. Pidennyksetki piti ottaa pois, ku liima alko olla finaalissa .__. Et sitäki pitäs ostaa lissää. Mutta 30e johonki teippirullaan ei oikee innosta :DD ei helevetti... Mutta tässä nyt näist hiuksist :




pitää olla koko aja peukku pystys :DD

Jussii :33
Mutta jaa, en keksi sen enempää kirjottamista, yritän nyt selvitä oloni kanssa :D

Heissan! <3
-Jenna

1 kommentti: